Du behöver inte fixas

Efter att ha jobbat dag-pass nästan hela veckan känns det skönt att
det är sista dagen jag jobbar dag imorgon på hela sommaren.
Inte för att det är så långt kvar av sommaren nu men.
Har bara daghelger, men de har jag ju i vanliga fall också!

I tisdags var vi en massa tjejjor i Annas stuga och åt surströmming och pratade.
Det var riktigt mysigt och riktigt lyckat faktikst!
Lägger nog in några bilder så snart som någon snäll vill skicka dem till mig:)
Ikväll ska jag och Emmy ta en fika och imorgon blir det utgång på Balzac.
LÖrdag blir det dock jobb från 23.00, men jag tänker pengarpengarpengar.
Känns ändå som att planerna för framtiden känns rätt bra just nu faktikst!
Och att skolan snart börjar känns inte sådär jätte-super jobbigt ändå, känns töp
helt ok!=)


En liten myspys bild bara:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0